رویدادها آرشیو خبر ها
درس بزرگ رونالدو به بازیکنان یوونتوس

درس بزرگ رونالدو به بازیکنان یوونتوس

علاقه ای به شکست ندارد، حتی از نام بردن کلمه شکست بیزار است، برای او تنها پیروزی ست که وجود دارد و این تنها هدفی ست که در دنیای فوتبال برای او ارزشمند است. نتایج سه دیدار اخیر بیانکونری برای او قابل قبول نیست هر چند که برای هیچ یک از تیفوسی های یووه نیز عملکرد هفته های اخیر یووه خوشایند و رضایت بخش نبوده.

 

اما کریس رونالدو، ستاره ای ست که دنیای فوتبال را با پیروزی می شناسد برای او دنیای توپ گرد یعنی بردن و حالا مدتی ست که از این هدف دور شده اما انگیزه اش برای بازگشت به مسیر پیروزی از دست نرفته.

 

برخی منابع نزدیک به یووه می نویسند جلسه ای میان ساری و بازیکنان یووه برگزار شده که در ان کریس رونالدو حتی خیلی زودتر از زمان مقرر در آن محل حاضر شده اما زود رسیدن او به چند دقیقه ختم نمیشود او 5 ساعت زودتر در زمین تمرین محل جلسه حضور داشته و پیش از سایرین به تمرین اختصاصی پرداخته.

 

این خود پیامی ست به هم تیمی ها، به مربی و کل تیم که باید بیشتر از همیشه تلاش و تمرین کرد، باید از نتایج اخیر و نمایش تیمی فهمید که از امادگی به دور هستند و برای بازگشت به روند دلخواه و تماشاگرپسندشان به تمرینات خود بیافزایند و سختی تمرین را بیشتر از قبل تحمل کنند.

 

کریس که همیشه نشان داده یک فوتبالیست تمام حرفه ای ست بارها با بیشتر تمرین کردن خود ثابت کرده که برای پند به هم تیمی هایش تنها یک روش می پسندد و آن نشان دادن سختی و تلاش بیشتر خودش است.

 

رونالدو به خوبی شرایط را درک کرده و می داند که برای یووه دیگر از دست دادن امتیاز جایز نیست و حالا ساری و سایر بازیکنان نیز باید بدانند که از این پس تا پایان فصل امتیازی دیگر هیچ امتیازی قابل بخشش نیست، هیچ نتیجه ای جز پیروزی برای ستاره ها و تیفوسی ها نمی تواند ارزشمند باشد و حالا گروه یووه همانند کریس باید به تلاش خود بیافزایند تا نشان دهند این تنها پیروزی ست که برای این مجموعه ارزشمند است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: